ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ

MiniMBA από Athens Information Technology με ειδικές τιμές για τα μέλη της ΕΜηΠΕΕ

Αποτέλεσμα εικόνας για Athens Information Technology

 

Athens Information Technology 

Tech MiniMBA 

27 Απριλίου 2017 – 26 Οκτωβρίου 2017

 

 

ΓΕΝΙΚΑ 

Το διεπιστημονικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα Tech Mini MBA σχεδιάστηκε για παροχή και επικαιροποίηση γνώσεων και δεξιοτήτων στελεχών και επαγγελματιών σε θέματα  Εταιρικής στρατηγικής και στρατηγικής διαχείρισης τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας  Στρατηγική διαχείρισης καινοτομίας και επιχειρηματικότητας  Marketing  Οικονομικών  Διοίκηση και Ανθρώπινο δυναμικό 

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 128 ώρες διδασκαλίας και έχει διάρκεια 6 μήνες, από 27 Απριλίου 2017 έως 26 Οκτωβρίου 2017. 

Για τα μελη της ΕΜηΠΕΕ το Athens Information Technology προσφέρει 20% έκπτωση στην αρχική τιμη.

 

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ 

Το Πρόγραμμα Επαγγελματικής Ανάπτυξης Tech Mini MBA είναι βασισμένο στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα MBIT (Management of Business, Innovation & Technology) που δημιουργήθηκε στο AIT και προσφέρθηκε επί σειρά ετών με εξαιρετική επιτυχία, έχοντας σαν αντικείμενο τη διαχείριση επιχειρήσεων, καινοτομίας, και τεχνολογίας. Το πρόγραμμα παρέχει στους συμμετέχοντες τα εργαλεία για τεχνολογικά και εμπορικά βιώσιμες στρατηγικές αποφάσεις επιχειρηματικότητας. 

Οι συμμετέχοντες  Εκπαιδεύονται σε στρατηγικούς τομείς και καθοδηγούνται από επίλεκτη ομάδα διακεκριμένων εισηγητών και στελεχών της αγοράς  Δημιουργούν και εξελίσσουν ένα business plan για την επιχείρησή τους  Συμμετέχουν ενεργά σε παρουσιάσεις βέλτιστων πρακτικών  Μαθαίνουν να εντοπίζουν τις στρατηγικές χρήσεις των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας  Μαθαίνουν να χρησιμοποιούν οικονομοτεχνικά μοντέλα  Μαθαίνουν να σχεδιάζουν εμπορικά και τεχνολογικά βιώσιμες επενδύσεις 

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  

Το πρόγραμμα Tech Mini MBA συνολικής διάρκειας 128 ωρών αποτελείται από 5 θεματικές ενότητες:  Εταιρικής στρατηγικής και στρατηγικής διαχείρισης τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας  Στρατηγική διαχείρισης καινοτομίας και επιχειρηματικότητας  Marketing  Οικονομικά και Ανάλυση Επιχειρηματικής Απόδοσης  Διοίκηση και Ανθρώπινο Δυναμικό  

 

Το πρόγραμμα συμπληρώνεται με την ανάπτυξη ενός επιχειρηματικού πλάνου το οποίο εκπονείται κατά τη διάρκεια του προγράμματος και παρουσιάζεται στη λήξη του. 

Οι επόμενες παράγραφοι δίνουν λεπτομέρειες αναφορικά με το περιεχόμενο των θεματικών ενοτήτων του προγράμματος. 

 

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 

Ο βασικός στόχος των ενοτήτων αυτών είναι να παράσχουν στοιχεία σχετικά με προσεγγίσεις για την ενίσχυση τόσο της εξωτερικής επιχειρηματικότητας (νέα επιχείρηση, start-ups) όσο και της ενδο-επιχειρηματικότητας (διαχείριση της καινοτομίας στο εσωτερικό ενός οργανισμού). Προσδιορίζει τις βασικές αρχές και τις πρακτικές που απαιτούνται για να ξεκινήσει μια νέα επιχείρηση, δηλαδή ένα νέο έργο ανάπτυξης ενός προϊόντος μέσα σε ένα καθιερωμένο οργανισμό ή νεοσύστατη εταιρεία. Καλύπτει όλα τα στάδια της ανάπτυξης, από πρώτα στάδια της δημιουργίας μέχρι την διαχείριση των κερδών και την επέκταση κατά την πρώιμη φάση του κύκλου ζωής ενός νέου προϊόντος μέχρι το μεγάλο βήμα της αποδοχής του από τη μαζική αγορά. Ο σκοπός και τα στοιχεία ενός επιχειρηματικού σχεδίου παρουσιάζονται μαζί με μεθόδους για την αξιολόγηση του κεφαλαίου, του προσωπικού, της τεχνολογίας και των αναγκών μάρκετινγκ/προώθησης. Το κατευθυντήριο θέμα καθ' όλη τη διάρκεια των ενοτήτων είναι αυτό του κύκλου ζωής των προϊόντων, της τεχνολογία και της βιομηχανίας. Εξετάζονται επίσης παραδείγματα επιτυχούς διαχείρισης επιχειρηματικών προσπαθειών καθώς και αποτυχιών νεοσύστατων επιχειρήσεων, spin-offs, καθώς και καθιερωμένων επιχειρήσεων. 

 

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (MARKETING) 

Η ενότητα εισάγει μεθόδους και αρχές προώθησης νέων προϊόντων και υπηρεσιών που απορρέουν από τεχνολογική βάση με έμφαση σε καινοτόμες στρατηγικές για την προσαγωγή τους στην αγορά. Εξετάζονται επίσης τα θέματα της ανταγωνιστικής στρατηγικής, τιμολόγησης, εξυπηρέτησης πελατών, διεθνούς διαφοροποίησης της αγοράς, και εισαγωγής νέων προϊόντων που παρουσιάζονται. Ο στρατηγικός ρόλος του μάρκετινγκ ως αναπόσπαστο μέρος της διαδικασίας ανάπτυξης προϊόντων καθώς και ο ρόλος του στο συνολικό στρατηγικό σχεδιασμό της επιχείρησης συζητούνται και αναλύονται. Οι ποιοτικές και ποσοτικές τεχνικές έρευνας αγοράς, συμπεριλαμβανομένων της δειγματοληψίας και διαδικασιών συλλογής στοιχείων, της πρόβλεψης της ζήτησης, καθώς και της έρευνας και ελέγχου μάρκετινγκ προϊόντων παρουσιάζονται. 

 

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ (FINANCE) 

Με τον όρο Οικονομικά δεν νοείται απλά μια συλλογή δεδομένων και γεγονότων αναφορικά με οικονομικές καταστάσεις, αλλά ένας τρόπος σκέψης για αυτά. Οι οικονομολόγοι έχουν αναπτύξει μια σειρά από απλές αλλά ευρέως εφαρμόσιμες έννοιες και αρχές που είναι χρήσιμες για την κατανόηση των οικονομικών καταστάσεων που κυμαίνονται από αποφάσεις που γίνονται σε καθημερινό επίπεδο έως αποφάσεις που λαμβάνονται από επιχειρήσεις και κυβερνήσεις σε πολύπλοκες αγορές. Η ενότητα αυτή έχει ως στόχο την κατανόηση αυτών των εννοιών και αρχών καθώς και την εφαρμογή τους σε μια πληθώρα οικονομικών καταστάσεων. Δίνεται επίσης μια εισαγωγή στην οικονομική ανάλυση με έμφαση τις επιχειρήσεις και το περιβάλλον λειτουργίας τους. Επιπλέον καλύπτονται θέματα τιμολόγησης και αποφάσεων εξόδου και καθορισμού κόστους και κέδρους σε διάφορες αγορές. Τέλος η ενότητα εξετάζει μακροοικονομικούς παράγοντες και τις πολιτικές που επηρεάζουν την επιχειρηματική δραστηριότητα. 

 

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ (LEADERSHIP) 

Η επιτυχία μίας επιχείρησης δεν εξαρτάται μόνο από την αποτελεσματικότητα της κάθε ομάδας που την απαρτίζουν και πόσο καλά αυτές λειτουργούν από κοινού, αλλά και από την ικανότητα του επικεφαλής της ομάδας να ηγηθεί και να διαχειριστεί την ομάδα και να επικεντρωθεί σε θέματα που αφορούν ανθρώπινους παράγοντες. Η ενότητα αυτή παρέχει τα απαραίτητα στοιχεία που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη βασικών ικανοτήτων όπως η βελτίωση της αυτογνωσίας, η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των άλλων, η δημιουργία μίας ομάδας, η καθοδήγηση μίας ομάδας, κίνητρα, καθώς και η επίλυση διαφορών. Εξετάζει επίσης θέματα όπως προσλήψεις, επιλογή από μέλη μίας ομάδας, ανάπτυξη ενός οργανισμού και διαχείριση αλλαγών. Τέλος, παρέχει πληροφορίες για το πώς να αξιολογηθεί και να διατηρηθεί η αποτελεσματική απόδοση της ομάδας καθ' όλη τη διάρκεια ζωής ενός έργου, καθώς επίσης και πώς να εντοπιστούν και να επιλυθούν βασικά ζητήματα πόρων με στόχο την επίτευξη της βέλτιστη χρήση ανθρώπινων πόρων για την επίτευξη της αποτελεσματικότητας ενός οργανισμού. 

 

ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ 

 ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΙΟΒΑΝΩΦ Ο Γρηγορης Γιοβανωφ είναι καθηγητής στο ΑΙΤ. Έχει πάνω από είκοσι χρόνια εμπειρία σε έρευνα και ανάπτυξη καθώς και επιχειρηματική ανάπτυξη στο σχεδιασμό επικοινωνιακών συστημάτων και παραγωγή ASIC επεξεργαστών για πολυμέσα. Περιοχές εμπειρίας είναι, επίσης, οι ευρυζωνικές ασύρματες επικοινωνίες, ο σχεδιασμός πολυμεσικών συστημάτων, οι εφαρμογές θεωρίας πληροφορίας, και η εμπορευματοποίηση τεχνολογικών καινοτομιών. Έχει εμπειρία σε τεχνική διαχείριση έργων σε ανάπτυξη και κατασκευή επεξεργαστών πολυμέσων, καθώς και με όλα τα στάδια του χρόνου ζωής ενός προϊόντος (ορισμός, ανάπτυξη αλγορίθμων και σχεδιασμό υλικού, σχέσεις με τις μονάδες παραγωγής, έλεγχο, ολοκλήρωση συστημάτων , και υποστήριξη πελατών). Έχει επιπλέον εμπειρία σε ανάπτυξη επιχειρήσεων. Έχει εκτεθεί στο δομημένο περιβάλλον μεγάλων επιχειρήσεων καθώς και στο δημιουργικό χάος νεοφυών. Ήταν μέλος εκτελεστικής ομάδας η οποία πέτυχε να εξασφαλίσει VC κεφάλαια για την έναρξη επιχείρησης στη Silicon Valley. Ήταν Αναπληρωτής Κοσμήτορας στο ΑΙΤ, επικεφαλής της ομάδας έρευνας και ανάπτυξης σε ευρυζωνικά ασύρματα δίκτυα και δίκτυα αισθητήρων, καθώς και ο ακαδημαϊκός διευθυντής του μεταπτυχιακού προγράμματος MBIT στο AIT. 

 

 

 ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΟΜΚΟΣ Ο Ιωάννης Τόμκος (B.Sc., M.Sc., Ph.D.) εργάζεται στο ΑΙΤ από το Σεπτέμβριο του 2002. Στο παρελθόν διετέλεσε επισκέπτης καθηγητής στο Ινστιτούτο Πληροφορικής και Δίκτυα του Carnegie-Mellon University, Η.Π.Α. (2002 - 2010), επιστημονικός συνεργάτης στην Corning Inc., Η.Π.Α. (1999 - 2002), και ερευνητής στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας, Ελλάδα (1995 - 1999). Στο ΑΙΤ ίδρυσε και λειτουργεί ως επικεφαλής της Ερευνητικής Ομάδας Δικτύων Υψηλών Ταχυτήτων και Οπτικής Επικοινωνίας (NOC) η οποία συμμετέχει σε πολλά χρηματοδοτούμενα από την ΕΕ ερευνητικά προγράμματα, καθώς και σε εθνικά και βιομηχανικά έργα. Στην ομάδα αυτή ο Δρ Τόμκος εκπροσωπεί το AIT ως κύριος ερευνητής και έχει ηγετικό ρόλο σε επίπεδο κοινοπραξίας. Τα τρέχοντα ερευνητικά του ενδιαφέροντα καλύπτουν τις τεχνικές πτυχές των τηλεπικοινωνιακών συστημάτων και δικτύων καθώς και τεχνοοικονομικές πτυχές των ευρυζωνικών δικτύων και υπηρεσιών. Ο Δρ. Τόμκος εφαρμόζει τις γνώσεις του στη χρήση προηγμένων τεχνικών ψηφιακών επικοινωνιών, ηλεκτρονικών υψηλής ταχύτητας και φωτονικών στον τομέα εφαρμογής των οπτικών συστημάτων επικοινωνιών και δικτύων, με την ανάπτυξη αναλυτικών μοντέλων, τη διενέργεια μελετών προσομοίωσης απόδοσης του φυσικού και του επιπέδου δικτύου, το σχεδιασμό νέων αλγόριθμων και τεχνικών μετάδοσης, και παρέχει προτάσεις νέων λειτουργικών στοιχείων του δικτύου και τηλεπικοινωνιακών παραδειγμάτων. 

 

 ΦΑΙΔΩΝ ΚΟΜΙΣΟΠΟΥΛΟΣ 

Ο Δρ. Φαίδων Κομισόπουλος έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Υπολογιστών. Απέκτησε το Δίπλωμα MBA από to Haute Ecole Groupe ICHEC - ISC St Louis. Η Διδακτορική του Διατριβή εκπονήθηκε στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και είχε θέμα Creation of a Model for Estimating and Managing an Organisation's Capability to Innovate, using the Innovation Management Techniques. Ο Δρ. Κομισόπουλος δίνει διαλέξεις σε θέματα όπως  Managing Information Systems", "Strategic management" and "Innovation and Entrepreneurship σε διάφορα Πανεπιστήμια και Κολλεγιά. Έχει πάνω από 10 δημοσιεύσεις στα τελευταία 4 χρόνια. Συμμετέχει σε διαφορές ερευνητικές δραστηριότητες, συμβουλευτικές υπηρεσίες και προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων. Στο παρελθόν έχει διατελέσει εμπορικός διευθυντής σε πολυεθνική εταιρεία. 

 

 ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΖΩΡΤΖΗΣ Ο Βασίλης Τζώρτζης είναι πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ενώ μετεκπαιδεύθηκε στη Μεγάλη Βρετανία στα Πανεπιστήμια Leicester University, Durham University Business School και Heriot-Watt University στους τομείς Business Analysis & Operational Research, Management και Business Administration. Έχει αναλάβει διοικητικούς ρόλους και υπευθυνότητες στην Οικονομική Διεύθυνση πολλών Ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων (Corporate Planner, Budget Controller, Senior Financial Analyst, Credit Manager, Country Treasurer, Group Credit Director κλπ.). Έχοντας 20ετή εμπειρία ως πιστοποιημένος εισηγητής εξειδικευμένων σεμιναρίων χρηματοοικονομικής διοίκησης, οικονομικού και στρατηγικού προγραμματισμού και διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού, παρουσιάζει ως Επισκέπτης Καθηγητής εξειδικευμένα σεμινάρια και management simulation games σε μεταπτυχιακά προγράμματα Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και επαγγελματικών ενώσεων στην Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση. Μέσω της Εutrain, σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Διοικήσεως Επιχειρήσεων είναι υπεύθυνος Επιστημονικός Συντονιστής των επαγγελματικών Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Οικονομικής Διοίκησης, της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοίκησης Επαγγελματικών Πιστώσεων. Έχει εκπονήσει ένα μεγάλο αριθμό Επιχειρησιακών Σχεδίων, Προγραμμάτων Αναδιοργάνωσης επιχειρήσεων και Ειδικών Προγραμμάτων Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού σε Ελληνικές και διεθνείς επιχειρήσεις. Έχει συνεργασθεί με πλήθος συμβουλευτικών οργανισμών και εκπαιδευτικών φορέων στην εκπόνηση και υποβολή Ευρωπαϊκών προγραμμάτων ενώ συμμετέχει σε διεθνείς ομάδες εργασίας σε προγράμματα ανασχεδιασμού διοικητικών διαδικασιών, υποστήριξης διαδικασιών ανθρώπινου δυναμικού και επαγγελματικών διαπραγματεύσεων. Από το 2003, έχει πιστοποιηθεί ως Executive Coach and Mentor και προσφέρει μέσω της Εutrain, ειδικά ατομικά και ομαδικά προγράμματα ανάπτυξης, υποστήριξης και καθοδήγησης οικονομικών στελεχών και ηγετικών ομάδων. 

 

 ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΟΥΝΑΡΗΣ O Αντώνης Γούναρης έχει αποφοιτήσει από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και έχει ακολουθήσει μεταπτυχιακές σπουδές στη Στατιστική και στην Πληροφορική. Έχει επίσης εκπαιδευτεί σε θέματα Διαχείρισης Κινδύνου (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών) και έχει διαπιστευτεί (επαγγελματικά) από την Τράπεζα της Ελλάδας. Έχει διατελέσει υπεύθυνος σε διάφορους ρόλους ανώτερων διοικητικών στελεχών του Υπουργείου Οικονομικών καθώς και σε διαχείριση χρηματοοικονομικού κινδύνου σε ελληνικά και πολυεθνικά τραπεζικά ιδρύματα λειτουργώντας σαν Corporate Sales Director, Chief Dealer, FX Trading Head (Citigroup), Ταμίας (Probank) και Ανώτερος Λειτουργός στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδα. Ο Αντώνης Γούναρης είναι διαπιστευμένος επαγγελματίας εκπαιδευτής και υπήρξε ανώτερος εκπαιδευτής (λέκτορας) των Επαγγελματικών Υπηρεσιών Κατάρτισης Eutrain , παραδίδοντας διαλέξεις σε διάφορα σεμινάρια (χρηματοοικονομικός κίνδυνος και φύλαξη κεφαλαίων, FX, ΜΜ, Ομόλογα, Swaps, Επιλογές, Επιτόκια Παραγώγων, Ενισχυτική Διαχείριση και Αξιολόγηση Προτάσεων αναχρηματοδότησης και σχεδίων αναδιάρθρωσης), κυρίως στην Ελληνική Εταιρία Διοίκησης Επιχειρήσεων και σε μια σειρά από "in-house" προσαρμοσμένα εταιρικά σεμινάρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. 

 

 

  

 ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΙΘΥΝΟΣ Ο Γιάννης Βιθυνός έχει μεγάλη πείρα στην διαχείριση σύνθετων, υψηλού επιπέδου έργων Συστημάτων Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια. Ως μέρος της Nokia Networks S.A., και κάνοντας χρήση διεθνών ομάδων τόσο με εσωτερικούς όσο και με πόρους υπεργολαβίας έχει χειριστεί έργα όπως την υλοποίηση 2G, 2.5G και 3G δiκτύων κινητής τηλεφωνίας, την απευθείας σύνδεσης τηλεπικοινωνιακών συστημάτων ανάμεσα στην Ελλάδα και την Αλβανία, την υποστήριξη της κινητής τηλεπικοινωνιακής υποδομής των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας το 2004, τις εγκαταστάσεις και αναβαθμίσεις των λειτουργιών του δικτύου για υποστήριξη συστημάτων πληροφορικής (διαχείριση δικτύου, διαχείριση της ροής εργασίας, συστήματα τροφοδότησης κλπ). Επιπλέον, έχει εμπειρία στη διαχείριση έργων Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Έρευνας. Έχει (Ιανουάριος 2005) την Πιστοποίηση Επαγγελματικής Διοίκηση Εργων (PMP®) από το Ινστιτούτο Διαχείρισης Έργων (PMI®), τη μεγαλύτερη παγκόσμια επαγγελματική οργάνωση Διαχείρισης Έργων. Έχει, επίσης, (Ιούνιος 2006) πιστοποίηση για Προχωρημένη Διαχείριση Έργων (ΥΠΑ), ως μέλος της παγκόσμιας πιλοτικής ομάδας στη Διαχείριση Έργων της Nokia Networks. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων 18 μηνών, έχει παραδώσει περισσότερες από 400 ώρες κατάρτισης Διαχείρισης Έργων τόσο σε εισαγωγικό και προχωρημένο επίπεδο. Από τον Οκτώβριο του 2006, είναι ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Critical Path Consulting & Training Ltd, η οποία επικεντρώνεται αποκλειστικά σε υπηρεσίες διαχείρισης Έργων και Προγραμμάτων, συμπεριλαμβανομένων της κατάρτισης, της διαβούλευσης και της εξωτερικής ανάθεσης. Ο Γιάννης έχει πτυχίο Ηλεκτρολόγου Μηχανικού από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο το 1991, και έχει μεταπτυχιακές σπουδές (διάκριση) σε Συστήματα Τηλεπικοινωνιών & Πληροφοριακής από το Πανεπιστήμιο του Essex (1992). 

 

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 

 

Για την εγγραφή σας επικοινωνήστε στα ακόλουθα στοιχεία: http://registration.ait.gr/registration/publicSite/registrationForm.php 

 

Το Tech MiniMBA δύναται να επιδοτηθεί μέσω του προγράμματος ΛΑΕΚ.